tiistai 9. lokakuuta 2012

1:: Vihdoin voin aloittaa blogin kunnolla!

Elikkäs, tää on nyt niinku mun ihan eka postaus! Noi muut on ollu vähä tollasii lyhyitä ja nii, mutta tosiaan meen Jessican & Aada K:n kanssa tallille yöks perjantaista lauantaihin, videopostaus sitten siitä tänne. Jossai vaihees talvee teen varmaa videopostauksen mun omista kamoista. Tuntuu jotenki oudolta kirjottaa vasta "ekaa" postausta tänne, ku oon kuitenki noita lyhyitä postauksii tehny.

Mutta joo eilen olin siis tallilla ja menin sinne 15.00 aikoihin. Aada K ja minä oltii ekoja tallilla, hepat oli ulkona. Aada kävi hakees sit Violan(Aadan ylläpitoponin) ja rupes laittaan sitä valmiiks. Viola meni maneesis alku tunnin hienosti, ulkona rupes oleen tosi hullu, mut Aada vähä kuritti sitä nii loppu meni sit ihan hyvin. Otin videoo puhelimel maneesis ja laitan siitä ehkä tänne huomenna. Mulla alko tunti tietty 18.00 & loppu 19.00. Vuonis meni hyvin, vähä laiska ja meni kulmiin aika pelokkaasti. Taipu ihan kivasti, ku tehtiin 5kaarista kolmiouraa ja 3kaarista myös. Laukka meni hyvin, paino kyl vähä kädelle välillä. Ens maanantaina hyppimään Vuonis! (: ♥

Tänään tiistaina menin 9 kouluun ja pääsin 13.00. Koulus oli peruspäivä. Koulun jälkee äiti haki mut ja sit käytii kaupunkis, en löytäny mitää kivaa. Haettii sit 15.00 sisko koulusta ja mentii prismaan, ostamaan lahjaa iskälle ku sillä oli tänää synttärit. Iskä haki meijät sit 17.00 aikaa äitiltä ja mua odotti IHANA yllätys kotona, mun farkkuratsastushousut oli tullu. Hööksin jokku (en muista nimee) farkkuratsihousut. Ne on yli ihanat! (; ♥

Kuva noista mun housuista pitäis löytyy täältä: http://www.hooks.fi/product.aspx?productid=100304&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC. (housut ei oikeesti näytä noi rumilta)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti