lauantai 13. lokakuuta 2012

4:: Tallilla yö!

Nonii heippa lukijat, tuntuu etten ois kirjottanu tänne viikkoon mut edellispäivänähän mä viimeks kirjotin.

Me lähettii tallille jo 10 aikaa aamulla perjantaina, Aada K. ja mä sit touhuiltii tallilla. Jessica tuli tallille puoli 12, Aada K. ja mä oltii sillo jo harjattu hepat yms. Heti ku Jessica oli tullu, nii se meni hakeen Aapon sisää ja rupes harjaamaan sitä. Aada laitto Mortille vihreet pintelit ja mä laitoin Vuonikselle siniset. Jessica ei laittanu Aapolle ollenkaan pinteleitä. Ku suitset oli kaikilla päässä nii mentii maneesii ja noustiin selkii. Ilmansatulaa en Vuoniksen selkään päässy. Tuoli kuitenki autto mua. Alkutunti meni hyvin, mut ekassa laukan nostossa se pukitti ja veti pään alas joten tipuin. Pyysin Aada K:ta menemään sit heti sillä ku mua sattu vähä päähän ja peppuu. Vuonis veti kauheesti päätä alas ja pukitteli nii et Aadaki tippu mut sitä ei sattunu ja Vuonis laukkas sillä iha hyvin lopuks. Loppuravit ja käynnit menin sit mä Vuoniksella. Perjantaina ei sit enempää ratsastettu, koko päivä hoideltii vaa poneja yms. 22.00-01.00 me oltii sängyissä pelaas korttia, ihme, kokonaiset kaks tuntia!


Lauantaina eli tänään herättiin 09.55 ja oltii sängyis 10 asti. Mentii ratsastaa eka tunti joskus 11 tai 12 aikaa, menin Kassulla ilmansatulaa koska oon vähä liian pitkä sille. Tunti meni hyvin, poni oli hiukan laiska. Tunnin jälkee me syötii ja vaihettii vaatteet. Viimenen tunti ratsastettii Jessican kanssa kahestaan ku Aadalle tuli vieraita ja joutu lähtee jo kotii. Jessica meni sit Ossilla ja mä menin taas Kassulla, hyvin meni. Ulkokenttä ei ollu kyl parhaas kunnos ku oli niin märkää ja sato, mut hyvin me silti pärjättii. VIDEOPOSTAUSTA EI TULLUT! Video kyllä varmaa tulee. (: + kuvia tulee tänne huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti