keskiviikko 7. marraskuuta 2012

17:: Two Years Together

Elikkäs tänään ajattelin tehä tällasen erikoisen postuksen, vaikka ei mikään kauheen erityinen ookkaa. Kassu on siis ollu mun hoitsu jo KAKSI vuotta! Aika on menny tosi nopeesti, ku ajattelee sitä aikaa ku Kassu tuli Vaasikselle. No joo tosiaa teen ny tällasen LYHYEN *kertomuksen Kassun ja mun tarinasta* xD [ei läheskää kaikkee meijän kokemuksii, yks vaa :D]

Kassu tuli Vaasikselle tallille vuonna 2010. Kassu meni jo n.2pv tulon jälkeen tavallisesti tunneilla, ja mun tuntihan oli sit maanantaina. Muistan tarkalleen ku menin sillä ekan kerran. Harjasin sitä ainakin tunnin ja varusteet laitoin n.15minuutissa. Kassu on aina niin utelias ja kiltti, joten sitä voisi hoitaa, vaikka 2-vuotias. Tunnilla se oli laiska, mut mä en sillon välittänyt siitä. Rakastin silloin  ja rakstan ponia vieläkin koko sydämmenstä, EN TODELLAKAAN TIIÄ MITÄ TEKISIN JOS LÄHTISIT NYT POIS MUN LUOTA KASSU!

College Kassusta & Musta:





Siskon puppeli, Helmi ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti