tiistai 2. huhtikuuta 2013

29:: Ratsastusta :))

Heijssan!
Olin siis eilen eli maanantaina ratsastamassa. Lähdin tallille 14.30 aikoihin ja olin tallilla tasan 15.00. Ekana mentiin Jessican kanssa kattomaan poneja, kaikki makas. En saanut kuvia Kassusta kun sen makasi, koska se luuli et mulla on herkkuja niin se nousi heti pystyyn. Voin laittaa tänne kyl kuvan jonka laatu on huono, mut Kassu nousee siinä just seisomaan(se vähäniinku istuu :D ). Vietiin kamat hetken päästä sisään. Aada ei ollut tallilla, se oli ollut siellä aamulla mutta lähtenyt jo kotiin. Hetken oleilun jälkeen kello näytti jo: 15.45. Haettiin sit Jessican kanssa Barbi ja Kassu sisään. Vein Kassun ensin vesariin/vesiboksiin. Otin loimen pois ja aloin harjaamaan ponia. Kassu oli pihatossa maannut, niin se oli tosi likainen ja karvaa lähti tosi paljon. Kassusta tuli tosi puhdas. Vein sen sit boksiin ja rupesin laittamaan valmiiksi. Eli menin Kassulla tunnilla. Tunnilla Kassu oli laiska, mä en muistanut kuinka pieni Kassu on, siks mulle tuli kauheen paha olo kun menin niin pienellä ponilla. Ei silleen siis paha olo et oksettais tai sillai mut sillee et olin surullinen Kassun puolesta kun raukka yrittää ja mä vaan yritän saada sitä eteenpäin. Rupesin sitte menemään hitaasti ja rauhallisesti. Välillä vähän asetin ponia sisälle ja menin vaaan yyli hitaasti eteenpäin, mutta ihansama. Oon kuitenkin tyytyväinen poniin kun se yritti edes vähän :) Otin sit lopputunnista satulan pois ja menin käyntiä, ravia ja vähän laukkaa lopputunnilla. Tunnin jälkeen annoin Kassulle pari herkkua ja lähdin kotiin.








 
kuvat tuli nyt tollai kakasti, mut olin tänään äitin kans kaupungilla, kirjottelen siitä huomenna ::)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti