sunnuntai 29. syyskuuta 2013

63# Kuvia:)

Moii, eilen mun piti siis kirjotella siitä viime keskiviikon tunnista ja laittaa ne kuvat, mutta en kerennyt koko päivänä koneelle joten kirjotan sen nyt ja laitan kuvatkin sitten loppuun + vähän muitakin kuvia:)

Keskiviikkona lähettiin äitin kanssa kävelemään tallille siinä 15.30 eli oltiin tallilla noin 15.40 tai jotain sellaista. Äiti halus tulla kattomaan eikä se mua haitannu mut se ei ottanu niitä kuvia. Sisko otti ne kuvat kun se tuli poikaystävänsä kanssa kattomaan sit lopputunnista. Niin mentiin talliin ja Jessica jo olikin siellä, mutta ne(jessica ja sen äiti) ei ollu löytäny vielä Leeaa, mutta mentiin sit toimistosta kattomaan ja siellä Leea olikin. Me saatiin periaattees valita keillä mennää, ku vaihtoehtoina oli Amaris ja Risto. Molemmat sano eka et ihan sama, mut halusin kokeilla Ristoa, kun oon Amariksella jo mennyt ja Jessica halus kokeilla Amarista, joten päädyttiin sit siihen et mä menin Ristolla ja Jessica Amariksella. Heppoja mentiin sitte laittamaan valmiiks. Risto oli jo valmiiks harjattu ja laitettu pintelit etujalkoihin ja takajalkoihin kai suojat(takajaloista en oo ihan varma). Yks tallityttö tuli vähä auttamaan mua, kun Risto oli kuitenkin sen verran iso etten olis välttämättä saanu sille satulaa niin se laitto sen. Sitte ku oli hepat valmiina niin lähettiin kentälle ja noustiin selkään. Tunsin jo heti aluks, että Risto ei oo yhtä reipas Amaris, mutta ihan hyvin se kuitenkin liikkui. Yhessä vaiheessa kun käveltiin ja tehtiin ympyröitä alkoi sataa ihan kaatamalla. Ihan kuin olisi oikeasti sangosta kaadettu päälle vettä ja tuulikin tosi kovaa. Sade loppui sitten, kun oltiin hetki ravattu, ja tuulikin vähän heltyi. Mun mielestä tehtiin alkuverkka raveiks ihan vaan ympyröitä, että kolme pitkille sivuille aina. Laukassa tehtiin, että kaksi ympyrää aina pitkille sivuille. Meni ihan hyvin, mutta multa tahtos koko ajan lähtee toisesta jalasta jalustin. Laukka oli vähän hidasta/laiskaa, mutta  liikkui  paremmin kun antoi vähän pohjetta. Laukattiin tietenkin molempiin suuntiin ja meni hyvin. Sitten vuorossa oli välikäynnit. Jossain vaiheessa tehtiin pohkeenväistöä, mutta en muista milloin, meni sekin ihan hyvin. Välikäyntien jälkeen alettiin tekemään kahdeksikkoa ravissa. Tehtiin sitä niin kauan, että kaikilla meni hyvin ja sitten samaa laukassa. Oli aika vaikee tehtävä laukassa, koska Risto nosti välillä väärää laukkaa tai en osaa selittää sitä että miten tehtiin se, mutta niin kahdeksikkoo kuitenki(ei laukattu koko kahdeksikkoa). Sitten loppuravit ja käynnit. :) Hyvin meni ainakin omasta mielestä ja oli tosi kiva tunti vaikka kastuikin. Kuvat on puhelimella otettu joten laatu ei oo hyvä ja oon tosi pieni Riston selässä, mutta ei se mitään ;) + noi kuvat jotka oon ottanu tänään eli ei heppakuvat, niin kaikki on huonolaatusia koska ulkona oli niin pimeetä ja mun kamera on huono..




Testailin vähä mun kameran salamaa:D





GIMP ei toimi :(( ei voi tehä uutta banneria..

:P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti