sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

26:: Kipeenä.. :(

Heii!
sori ku en oo kirjoitellut tänne hetkeen, ei oo ollu aikaa.

Olin siis maanantaina ratsastaas. Me hypättiin esteitä. Menin Lotilla ja hyppäsin 90cm. Oli kyl kiva tunti ja Lotti hyppäs hyvin. Video tulee täs joku päivä, sori ku en jaksa postata pitkästi mut päätä särkee ihan järjettömästi ja kauhee flunnssaki on joten en vaan jaksa postata pitkään.

Näin nopeesti: Oon tällä viikolla ollu uimahallissa kerran ja kavereitten kaa oon ollu pari kertaa ja nyt oon kipee. Harmittaa hirveesti ku en pääse huomenna ratsastamaan.. :(


Postaan tässä joku päivä pitemmin :)

2 kommenttia:

  1. Mäki oon kipeenä :( Yli moni on nyt kipee ! Mul on kuumetta,yskää ja nenä tukos ja jatkuvasti saa niistää...Eniten on ollu kuumetta eilen 39.7 ;( Parane pian muru<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paranin jo<3 olin vaaan yhen päivän kipeenä. Mullaki oli kuumetta, yskää ja nenä tukos. ;( parane sä! :)<3

      Poista