sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

25:: Ihana päivä! ;D

heii!

Tänään oli ihana päivä! Herättiin Aadan kans joskus puoli ysiltä. Oltiin sit koneella ja ipadilla 11 asti. Yheltätoista tehtii aamujutut(hampaiden pesu, pukeminen yms.) ja sit ku kello oli 11:55, me lähettiin Ratsutila Kemppiin. Matka kesti n.20min. Piti hetki ettiä tallia ennenku löydettiin se. Unohdin ottaa kuvia ja videota, vaikka mulla oli kamera taskus. :D Jessi olikin jo siellä ja haki just Lelandaa sisään. Me mentiin sit auttaan sitä ottamaan siltä loimi pois. Jessi ei siis menny Lelandalla, mut sen piti hakea se sisään kun toinen tuntilainen Iida meni sillä. Lara oli yli söpö!(Lara on siis norjan vuonohevonen) Se vaa söi siel heinää, kun me harjattiin sitä. Harjailun jälkeen laitettiin sit ihan tavallisesti varusteet päälle. Jessi laitto turvaliiviä päälle ja Aada siel halaili Laraa. Mä istuin jossai heinäpaalin vieres :D  Sitte lähettii maneesii. Maneesi oli iso ja hieno. Siellä oli kivan muotoset ikkunat, yks huonopuoli oli vaan se et siel ei ollu katsomoo vaan me Aadankaa seistii siel reunas koko tunti. Lara vaikutti vähän laiskalta, mut sit ku Jessi rupes kunnolla ratsastaan sitä eteen nii kyl se sit liikku hyvin. Jessi on tosi hyvä ratsastamaan! Siel maneesis oli aika kylmä, paitsi mulla oli eniten kylmä varpaisiin. Carina(Jessin ratsastuksen opettaja) opetti tosi hyvin, huomautti pienistäkin jutuista. :) Mun mielestä Jessin tunti meni kokonaisuudessa tosi hyvin. + oli ihana nähä Jessiä!! <3

Jihuuuu, mä sain sellasen kuvaohjelma hommelin :D okei ette varmaan tajunnu.
Se on siis: Samsung DIGITAL PHOTO FRAME
Eli se on sellane tabletti (ei oo kosketusnäyttö) joka pyörittää esim. muistikortin tai muistitikun kuvia.



Huono laatu, mut tässä se kuvien näyttö tabletti on


Samsung



















Kirjottelua tänne tulee varmaan tiistaina, nyt mä meen lukemaan hissan kokeisii -.-

:D:D:D

1 kommentti:

  1. Oli ihana päivä <3<3We want more we want more we want more ! ;D

    VastaaPoista