keskiviikko 1. toukokuuta 2013

36:: Ei enää taukoa.. Hyväää vabbuaaa! ::)

heiiii, pitkästä aikaaa :) On ollu ikävä blogia. Oon monet kerrat miettiny et kirjoittaisko taas blogiin ja nyt se sitte alko :D  Kirjoittelen blogiin aina välillä, mutta en niin useasti kuin ennen koska kokeita on paljon.

Jessica & Aada oli meillä siis eile yötä tai siis ne tuli meille eilen tiistaina ja lähti tänää keskiviikkona. Hahah vähäkö meil oli hauskaa. En jaksa nyt tarkasti kirjottaa tästä yökylästä, mut mentii eile illal nukkuun joskus kahen tai puol kolmen aikaan. Ei me jaksettu valvoo enää sitä kauempaa. Aamulla herättiin 8.30 eli puol yheksän. Oltiin ysiin asti vaa sängys kun ei jaksanut tehä mitään ja sit mentii pelaamaan wii:tä. Pelattiin: Go Vacationia. Oltiin myös trampalla sit ku oltiin lopetettu pelaaminen. Klo oli 11.15, sillon laitoin hiukset nopeesti ponnarille ja sit lähettiin vapputorille. Vapputori oli ihan täynnä, ihmisiä meni koko ajan ympärillä. Aada , Jessica ja mä pyörittii siel sit aika kauan. (11.15-14.00 eli 2tuntii & 45min) Aada osti 20kpl metrilakua, Jessica osti 12kpl metrilakua & mä en ostanu metrilakua ollenkaan. :D

Tää oli tällanen huono, tylsä postaus mut en vaan nyt kerinnyt pidempää kirjoittamaan. Kirjoitan/laitan videon perjantaista, kun me ollaan tallilla. Me pyöräillään Jessican kaa tallille :DDD hahhaha Jessica ei oo ikinä pyöräilly tallille, mä oon kerran mut se oli kauheeta :D Tallimatka on n.20km.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti