perjantai 3. toukokuuta 2013

37:: Ei me sitte jaksettukaa pyöräillä.. :D

Heijssan kaikki!

Me siis oltiin Jessican kanssa ajateltu pyöräillä tänään tallille, mut ei me jaksettukaan. Me oltiin jotenki vaan niiin väsyneitä, et mä just jaksoin pyöräillä koulusta kotiin. :D (4.3km) Me lähettiin tallille sitte kolmen aikaan päivällä, ja tallilla me oltiin tasan klo 15.30. Tallimatka kesti niin kauan, siks ku joka kerta ku tultiin tieristeyksiin joissa on valot nii oli punane valo. Tallilla ei ollu paljo porukkaa, koska tunnit alko vasta kuudelta. Oleskeltiin sit Jessican kaa ja ooteltiin että Nora tulee tallille. Nora tuli sit tallille viiden aikaan ja katottiin kun se teki tuntilistat. Jessica katto, että meneekö Aapo kuuden tunnilla ja mä katoin, että meneekö Kassu kuudelta. Aapo ei mennyt tunnille, mutta Kassu meni. Eli Jessica siis haki Aapon sisään ja alko harjata sitä. Mä mietin, että ketä voisin harjata.. ja just sopivalla hetkellä Kia tulee kysymään voisinko harjata Sepin sille valmiiks ku se ratsasti sillä. Mä tietty menin heti katteleen et missä boksissa Sepi oli.(sillä ei oo omaa karsinaa vielä, kun on vasta uusi heppa tallilla) Sepi ei ollu tallissa, joten menin sanoon Kialle et se on varmaan ulkona ja niin Kia lähti hakeen sen sit sisään. Olisin itekki saanu sen tuotua sisään mut Kia jo lähti hakemaan sitä niin ihan sama ketä sen hakee :)

Kia toi Sepin sisään ja aloin harjaamaan sitä. Ei hyvänenaika ku se oli likanen. Se ei ollu niinku mudassa, mutta pölysin heppa, jota oon ikinä nähny. :D Sepi on ihanan utelias, se koko ajan katto mitä mä teen. Välillä mua rupes iha pyörryttämään ku oli niin pölystä. Putsasin kaviot vielä lopuksi. Kun lopputulosta katsoi niin oli Sepistä kyllä puhtaampi tullut, kuin mitä se oli ennen harjausta. Ihana heppa se Sepi kyllä on <3

Jessica oli just samaan aikaan valmis kun mä ja mentiin sit samaan aikaan kahvilaan hetkeks. Salla tuli sit yhtäkkii tallille, ku Jessica ja mä siivottiin kahvilaa. Salla meni melki heti trampalle, ja siitä alko sit Jessican ja mun nopeutettu siivous. Me siivottiin loppu aika nopeesti, kun me haluttiin mennä kattomaan ku Salla teki kaikkii hienoi temppuij trampalla. Mentiin sit hetken päästä Jessican kanssa myös trampalle. Ekana Salla opetti mua tekeen kaikkea esim. voltin jaloille ja sit jonku toisenki tempun jaloille ja takaperin sen saman. Haha meil oli vähä hauskaa ku siinä takaperin jutussa Salla otti takaa mun housuista kiinni ja sit mä hyppäsin ja se heilautti mut niinku takaperin ja päästi irti. Pari kertaa pääsin jaloille, mut kaaduin sen jälkeen istumaan.

Loppuaika me ei tehty paljo mitään paitsi haettu välillä joitain heppoja sisään yms.

Nyt mä kattelen youtubesta videoita ja oon faces + tietty kirjottelen tänne :D Ja anteeks ku oon monta kertaaa sanonu teille että ulkoasu muuttuu, mut en voi vaihtaa sitä ennenkuin siskon kone on korjattu sillä siinä on gimp. ja muilla koneilla ei oo sitä. Ja se kone.. en todellakaan tiiä koska se korjaantuu.
Seuraava postaus jonka luultavasti kirjoitan huomenna tai sunnuntaina on toivelista postaus. Eli siihen ei tuu paljon tekstiä mutta kattelen netistä kaikkee ihanaa mitä haluisin, hevosiin ja ihan perusjuttuihin liittyen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti