sunnuntai 5. toukokuuta 2013

38:: Lyhkänen postaus ;)

Heij, eli tää on nyt vaan tällanen lyhkänen postaus, ku en jaksanu ruveta väsään sitä erillaista postausta eli sitä jossa linkkaan tänne kaikkee mitä haluisin yms. :)

Eli eilen Jessica tuli illalla sit meille ja oltiin aluks hetki koneella, sit mentii trampalle ja oltiin siel aika kaua. Me oltiin yli väsyneitä (tai ainaki mä olin) nii me vaan naurettii koko ajan :D Tultiin sit siinä joskus(en muista mitä kello oli) takas sisään ku ulkona alko tulla kylmä. Mentii pelaamaan wii:tä tietenkin. Joo me pelattiin sit koko loppuaika. :D Jessica lähti vähä yli yheksän illalla. Mä valvoin puoli kahteentoista vaan kun oli niin väsy et oli pakko mennä nukkuun jo sillon. 

Tänään oon ollu aika paljo vaan koneella ja järjestellyt omaa huonetta yms. Ei oo tullu tehtyy paljo mitää paitsi nyt meen tekeen läksyt ja lukeen vähä enkun kokeeseen.

Mä nyt vähä kirjotan lyhkäsesti mitä tapahtuu maanantaina eli huomenna.(ei mitää ihmeellistä oikeestaan mut haluun saada tähän postaukseen vähä tekstiä, siks kirjotan kaikkee tylsää) Mä meen tallille siinä 3-4 aikaan varmaan ja toivon et mä muistan ladata kameran akun täyteen ja ottaa sen mukaan et sais vähä kuvia ja ehkäpä videookin tunnista. Mutta Vaasikselle pitäis tulla täs parin viikon sisällä uusi poni, risteytysponi ruuna. Nimeä en tarkalleen muista mut se oli joku Myrtsi tai sen tapanen :D Ja nii jos se tulee huomenna ja se tulee heti tunneille niin ois kiva kokeilla sitä, mut jos se ei edes tuu huomenna niin meen varmaan Vuoniksella tai Lotilla. Meillä on koulutunti et siitä olis kiva saada videoo, Jessica ehkä kuvaa jos se jaksaa :)

Mut mä kirjoittelen tänne taas tiistaina kuulumisia tai ehkä saatte yllärinä videona kuulumiset ;)

JAJAJAJA erikoispostausta tulee syksyllä/talvella! saatte toivoo ite mitä erikoispostauksia haluutte, teen sit sen mukaan kun kommentteja tulee. Muistuttelen varmaan nyt jokasen postauksen lopussa tästä ja että postauksiin saa sitte kommentoida niitä toiveita :))



hehe, muokkailin vähä :D Sopisko mulle punaset hiukset? ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti