torstai 11. heinäkuuta 2013

45:: Mistä näitä otsikoita vois keksiii? :[

Heissan! Mulla on taas toi sama yleinen ongelma etten keksi otsikkoa :D

Sori ku tää postaus tulee vasta tänään.. On ollu paljo tekemistä niin en oo kerennyt kirjoittamaan tänne. Olin siis maanantaina ratsastamassa, menin Kassulla. Me mentiin alkutunnista satulalla. Taivuttelin Kassua paljo ja yritin käynnissä vähän muotoon, mutta en mä siinä mitenkään erityisen hyvin onnistunu. Kassu oli reippaalla tuulella ja se oli hyvä, koska alkuverkkaa on kiva mennä ku tietää että poni on hyvällä päällä tänään. Laukan nostin aika useesti käynnistä ja hyvin meni sekin. Otettiin sit satulat pois ja aluks mentiin ihan käyntiä vaan. Pelleiltiin Aadan kanssa vähän kun se meni ossilla nii mentiin väärinpäin yms. Nora laitto sellasista valkosista pöntöistä meille eka ristikon ja lopuks pystyn. Kassu laukkas reippaasti aina ja sisko otti videoo ja kuvia siitä, mutta kamera jäi tallille joten ne kaikki kuvat yms. tulee vasta huomenna :)

Tiistaina olin Tropiclandiassa ja Jessicalla. Heheh me pomputeltii Jessican superpalloja nii Aadan ja Jessican omat meni pusikkoon eikä Aadan omaa löydetty enää ja Jessican oma löydettii mut me ei saatu sitä sieltä enää :(

Keskiviikkona eli eilen pyöräilin Aadalle siinä 12 aikaan. Me käytiin Fonzien kanssa lenkillä ja katottii tv:tä eniten ajasta. Äiti tuli hakemaan 3(eli 15.00) jälkee ja Aada tuli sit meille. Oltiin eka hetki äitillä, mut iskä tuli sit hakemaan meijät sen luo. Iskällä mulle oli tullu 3 kirjettä kirjekavereilta. Luin kaikki ja vastaan niihin joihinkin ainakin. :)

Tänään en oo ainakaan vielä suunnitellu mitään et luultavasti oon kotona tai kaverilla :)
Blogiin tulee remontti tässä joku pv kun siskon kone tulee takaisin. ::)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti