perjantai 12. heinäkuuta 2013

46:: Ratsastelua :)

Heips! Tänään olin siis tallilla ja sisko teki My Day:n niin olin siinä mukana ainaki jossain kohis nii se tulee varmaan tänne jossai vaihees. Ja nii menin Donnalla tunnin tänään. Mentiin kentällä, oli tosi kuuma mut Donna meni ihan hyvin. Aluks menin satulalla, mut otin sen sitte pois. Donna rupes vasta loppuraveissa menemään muotoon hyvin, mut muuten meni tosi hyvin :)

Eli maanantain ratsastuksesta siis kuvat nyt tähän. Kerroin jo siinä yhessä postauksessa et menin Kassulla yms. että tässä vaan ne kuvat :) (osallistukaa kyselyyn!) + ilmeet on kyl mahtaviii xd

Mä en oo ikinä tavannu sunlaista ponia, oon onnellinen kun tapasin sut ja toivon et meijän tarina jatkuu vielä kauan! <3



Hyvinhän se näinkin menee <3 :D

Asento on hyvä (y) xd


















Kassun ja mun tarina on ollu rakkautta ensisilmäyksellä, sillä silloin kun Kassu tuli Vaasikselle mä ajattelin: MÄ RAKASTAN TOTA PONIA! <3 vaikka en ollu ikinä ratsastanu sillä yms. Tää poni on ollu mulle parasta ikinä, se on opettanu mulle tosi paljo ja mä en tiiä miten näin lyhyes ajas siitä on tullu mun elämän yksi rakkaimmista! <3 Rakastan sua aina Kassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti