torstai 8. elokuuta 2013

50# Kaikkea kivaa!:)

Heips kaikki! Nyt on ollu aika pitkä tauko viime postauksesta ja pahoittelen sitä, mutta tässä on ollu paljo kaikkee. Oon saanu uuden puhelimen, käyny parturissa, käyny uimassa ja ollu tallilla:)
Eli puhelin on Samsung galaxy fame --->
Oon tyytyväinen puhelimeen eli on hyvä puhelin :)


Parturissa käväsin tässä tiistaina parturissa, omastamielestä hiukset muuttu aika paljo et niitä kerrostettiin, ohennettiin ja leikattiin :) Oon tyytyväinen ja tykkään hiuksista toosi kovaa :) Kuva sitte joku päivä. Oon ollu tallilla maanantaina, ratsastuksesta ei tullu kun pari kuvaa ja niitä en nyt tänne laita, mutta tosiaan menin Kassulla koko tunnin ilman satulaa. Hienosti meni, tykkäsin tosi kovaa kun poni oli reippaalla tuulella :)

Yks pv oli tosi kuuma auringos!<3:)
Äitin kanssa oon ollu rannalla tässä yks päivä ja tänään olin Aadan luona. Kivaa oli :) Tässä vähän kuvia sieltä rannalta ja tallilta + kotoa  ::))


Oi ihana läski-pupuseni <3



hihi, söpöt-kalat & huoono laatu juu :(






Ottakaa Pasuun yhteyttä jos teillä on palaturvaliivi myynnissä joka voisi sopia Pasulle:)




Laikkukin(kissa) halus vähä kirjottaa blogiin: 
 uj bgvå äöpcuj hnöäåy uxsgpåöujxbn öfgivgrfto



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti