tiistai 10. syyskuuta 2013

55# Kaikkea mukavaa :)

Heii, sori ku en laitellukkaan niitä kuvia, mutta tulin kipeeks torstaina niin ei huvittanut olla koneella. Olin keskviikko illasta torstai iltaan. :) Mutta en ollu perjantaina koulussa koska olin kuitenki torstaina ollu kipee vielä vähä illalla. Jee yllätyin just äsken kun katoin että kuinka monta kävijää blogissa oli eilen ollut niin 26!! Oikeesti mun blogissa ei oo varmaan koskaan käyny niin moni yhessä päivässä. Kiitos kaikille anonyymeille, lukijoille ja niille jotka ovat käyneet edes kurkkaamassa blogiani.:)


 Perjantaista sunnuntaihin meillä oli tosiaan hoitokoira Daisy. Rotu oli coton de tulear. Daisy oli tosi kiltti, mutta söi aika vähän. Toi kuva joka tossa yt on, on ehkä paras kuva jonka äiti sai meistä kun se vähän kuvaili, kun oltiin puistossa. En olis halunnut antaa Daisya pois sunnuntaina mut oli pakko omistajille se antaa. 

Sitte vähä huonompia uutisia..Mä rikoin mun puhelimen, kun oltiin puistossa. Istuin kaiteella ja sit laitoin sitä taskuun nii se vaan tippu. Tuloksena: Näyttö ihan säpäleinä, vakuutus ei korvaa paitsi jos iskällä on sellanen joku ihme vakuutus joka korvaa sen:) Eilen olin ratsastamassa, mentiin tallille vasta 5 aikaan mutta ei se mitään. Olisin halunnut mennä Kassulla viimesen kerran, ku oon tullu sille jo pitkäks, mutta vuokraan sitä sit joku pv niin voin mennä sillä viimesen kerran. Mentiin siis pellolla. Menin Lotilla, Pilvi otti kuvia ja se laittaa ne mulle facebookkii nii laitan ne sitte tänne joku päivä. Ihan hyvin meni. :) 

Loppuun vähäsen vaan jotain kuvia, mutta kirjottelen taas tässä joku päivä kun ehdin. :)










Kommentoikaa mitä tykkäsitte, osallistukaa kyselyyn ja liittykää lukijaksi:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti