perjantai 13. syyskuuta 2013

56# Viikonloppu vihdoin!

Moii, oon odottanut tätä viikonloppua koko viikon!:) En vaan ois jaksanu tällä viikolla mennä kouluu. Mut joo eli olin eilen laivapuistossa(laivapuisto on palosaarella) Aadan ja Jessican kanssa. Siellä oli tosi kivaa, oltiin siellä ehkä noin tunti ja sit lähettiin Palosaarelle muuten vaan kävelemään. Käytiin yhen Jessican tutun pihas mut se ei ollu kotona ja käytii huviks jossai leikkipuistois. Käveltiin sielläkin joku ehkä tunti, vähä alle varmaan. Oli tosi ihana päivä ja kiitos siitä kuuluu Jessicalle & Aadalle. :)

Tänään menin kouluun 8. Oli ihan normi päivä(liikkaa 2tuntia, 1tunti äikkää ja yks tunti fykeä, sit 12 kotii) eli ei tapahtunu mitää ihmeellistä. Koulusta menin äitille, ja mumma oli siel käymäs. Se lähti aika pian nii äiti ja minä lähettiin kirpparille. Oltiin siel hetki, mut en ikinä jaksa olla siel kauaa ku siel haisee jotenki oudolle enkä oo varmaan koskaan edes ostanu sieltä muutaku kirjan. Sen jälkeen mentiin koti pizzalle syömään. Pizza oli taas pitkästä aikaa hyvää. :) Loppu päivän oon kattonu koneelta: Gossip girl sarjaa ja syöny vähä karkkeja + ollu ulkona. :)

Tää oli aika tylsä postaus kun ei nyt kuviakaan tullut, mutta oon alottanus siskon koneella tekemään jo  1-3 videota niin sitten kun ne on valmiit niin laitan ne tänne + kuvia tulee viikonlopulta paljo:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti