lauantai 14. syyskuuta 2013

57# Haaste + kuvia

Hei, eli teen nyt tämän haasteen kun Salla haastoi mut aika kauankin sitten, mutta en ollut huomannut sitä:) 


Säännöt: 

1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
(EN HAASTA KETÄÄN JOTEN EN TEE 3,4,5,6)
3. Haastajan pitää tehdä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaaja joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
11 faktaa minusta
1. Omistan 1 kissan ja 2 pupua
2. Harrastan ratsastusta
3. Rakastan hevosia ja poneja koko sydämmestäni
4. Olen syntynyt vuonna 2001
5. Olen tyttö
6. Olen 6 luokalla
7. Mä rikoin mun uuden puhelimen
8. Rakastan myös lukea kirjoja
9. Tykkään esteratsastuksesta
10. Lempivärini on ruskea tai vaalean punainen
11. Olen noin 155-158cm pitkä

Kysymykset:
1. Onko teillä eläimiä? Mitä?
2. Minkä ikäinen olet?
3. Lempiruokasi?
4. Lempi blogisi?
5. Lempivärisi?
6. Lempi laulajasi?
7. Oletko eläinrakas?
8. Asutko maalla?
9. Lempi lastenohjelmasi kun olit pieni?
10. Minkä auton ottaisit jos saisit valita
11. Mikä on mielentilasi tällä hetkellä?

Vastaukset:
1. On. 1 kissa & 2 pupua
2. 11-vuotias, mutta täytän joulukuussa 12
3. Lasange
4. En tiedä, ehkä Pinjan ja lillin blogi
5. Ruskea tai vaalean punainen
6. Niitä on tosi paljon, mutta esim. Isac Elliot, Justin Bieber, Katy Perry yms.
7. JOO!
8. En
9. Muumit varmaan
10. Ehkä valkosen audin
11. Iloinen:)

Ja en siis haasta ketään :)

Eilen, kun kirjoitin tänne, en muistanut niitä pelokuvia joita Pilvi oli mulle laittanut niin laitan ne nyt ränne ja vähä jotain kuvia muiltaki päiviltä :)  kaikkia peltokuvia(joita on tosi vähän) on muokattu.





Tän kuvan otin torstaina, olin vähän ilonen :D


Eli tässä vähän näitä kuvia, ei ollut paljo ja huomenna taas kirjoittelen tänne ja laitan kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti