sunnuntai 15. syyskuuta 2013

58# Voieii + TOIVEITA

Heii, eli otsikko (voieii) tulee siitä että en tiiä miten se noin meni mutta mä luen mun omaa blogia!? :D Auttakaa jos joku osaa kertoa miten vois poistaa ittensä lukijoista.:D Mutta joo halusin nyt kirjottaa aamulla kun en olis varmaan muuten ehtinyt. Oon tänään varmaan Aadan ja Jessican kanssa. Tulee varmasti kiva päivä!

Toiveita 2013 tallivaatteista/-kamoista tuossa alapuolella.:)


Kaikki tuotteet on hööksiltä tai horzelta :)




Mä en tiiä mikä mulle on tullu mut ennen inhosin vaalean punasta ja pinkkiä mut nykyään mun mielestä pinkki ja vaaleen punanen on ihana väri :D En tiiöä edes miks kerroin sen tällä kun ketään ei varmaan edes kiinnostanut, mutta tosiaan kuvailin tänään vähän laikkua ja ne kuvat nyt vielä tänne :)






Kirjottelen taas varmaan huomenna tai ens viikolla ja toivottavasti tykkäsitte:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti