maanantai 16. syyskuuta 2013

59# Hööks & Horze ostokset:)

Moii, eli eilen olin Jessican ja Aadan kanssa. Oli tosi kiva päivä! :) Mutta joo tänään sain siis tietää että äiti oli soittanut Hubertukselle ja meen sinne kokeilemaan. En oo tästä tallin vaihdosta vielä täällä puhunut, mutta luultavasti vaihdan tallia. Hubertukselle menen nyt siis kokeilemaan, siitä tulee ainakin kuvia jos iskä osaa ottaa. Jessica ja minä kokeillaan nyt aluks tiistaina eli huomenna klo 17:00 tuntia, mutta varmaan tulee sitte vakiotunti jollekki toiselle päivälle. :)

Tänään tilattiin iskän kanssa mulle uudet talviratsastushousut, yhet sukat ja talviratsastuskengät. Vielä pitää ostaa uusi kypärä, turvaliivi, chapsit ja uudet ratsastushousut. Iskä sano et pitäis ostaa uus kypärä ja turvaliivi esteille, mutta mä ite lisäsin noi chapsit ja ratsastushousut:) Toiset farkkuset ratsastushousut on rikki ja vähä pienet nii niitä ei voi oikeen käyttää, mutta onhan mulla ne harmaa ruutuset ihan perus ratsihousut ja tietenki käyttäisin niitäki vaikka ostaisinkin uudet. :) 



Muuten en oo nyt kuvaillut, joten kuvia tulee vasta huomenna:)

3 kommenttia:

  1. Siis ihanaa kun postaat näin usein nykyään! Jatka samaan malliin<3 Sun blogi ja postaukset on ihania ;3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. www.erilaisiakuvia.blogspot.com

      Poista
    2. Juu yritän aina postailla usein:) Kiitoss, ja samoin + liityin sun uuteen(?) blogiin lukjaks:)

      Poista